McDonalds’ın Milli Takımlara Desteği 4 Yıl Daha Devam Edecek!
McDonald’s, cumhuriyetin 100. yılında da milli kadrolara desteğini sürdürmeye devam ediyor. Bu kapsamda McDonald’s, Türkiye Futbol Federasyonu ile milli takımları kapsayan sponsorluk anlaşmasını yeniledi. McDonalds’ın giderek güçlenen iş birliği doğrultusunda erkek ve kadın A Ulusal Grupları ile eMilli takımı sponsorluğu 2026 yılına kadar uzatıldı. Konuyu değerlendiren McDonald’s Türkiye CEO’su Mwaffak Kanjee, “Ulusal ile sponsorluk anlaşmamızı uzatmaktan mutluluk duyuyoruz. Takımlar 4 yıl daha. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonraki 4 yılda da hem erkek hem de kadın Milli Takımlarımıza ve e-Milli Takımımıza eşit şekilde destek vermeye devam edeceğiz.”
Hızlı servis bölümünün dünyanın en değerli markası McDonald’s, milli takımların da yer aldığı Türkiye Futbol Federasyonu ile sponsorluk anlaşmasını yeniledi. Büyüyen iş birliği kapsamında McDonald’s, kadın ve erkek A Milli Kurmay ve eMilli kadrosu sponsorluğunu 2026 yılına kadar uzattı. Türkiye Futbol Federasyonu Lideri Mehmet Büyükekşi, McDonald’s Türkiye CEO’su Mwaffak Kanjee, TFF Başkan Yardımcısı ve Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Sponsorluklar ve Pazarlama Konuyla ilgili düzenlenen imza törenine Alkın Kalkavan, Erkek Milli Takım Teknik Yöneticisi Stefan Kuntz, Kadın Milli Takım Teknik Yöneticisi Necla Güngör Kırağası katıldı. ve eMilli Team Teknik Yöneticisi Tolga Atalay katıldı.
Konuyla ilgili yaptığı değerlendirmede milli kadrolara sponsorluk yaparak verdikleri destekten gurur duyduklarını belirtti. McDonald’s Türkiye CEO’su Mwaffak Kanjee “Sponsorluk anlaşmamızı 4 yıl daha uzatmaktan mutluluk duyuyoruz. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonraki 4 yılda da hem erkek hem de kadın Milli Takımlarımıza ve e-Milli takımımıza eşit şekilde destek vermeye devam edeceğiz.” Hayatın her alanında olduğu gibi sporda da kadının gelişimine katkı sağlamaya devam edeceklerini belirten Kanjee, “Hem kadın futbolundaki önyargıları yıkmayı hem de var olma mücadelesi veren tüm kadınları hayatın her alanında cesaretlendirmeyi hedefliyoruz. hayat. Çalışanlarımızın %46’sı kadındır. McDonald’s Türkiye bünyesinde de kadın istihdamına büyük önem veriyoruz.”
Geleceğin restoran deneyimine ve sporlarına yatırım yapın!
Yaptıkları çalışmalar ve hizmetlerle tüketicilere geleceğin restoran deneyimini şimdiden sunduklarını ifade eden Kanjee, sundukları lezzetin yanı sıra toplumsal duyarlılıkla hareket etmelerinin de bu fiyatın bir parçası olduğunu vurguladı. Kanjee, “Türkiye’de 7000 kişiye istihdam sağlayan, ürünlerinin yüzde 98’ini yerli kaynaklardan sağlayan, yenilikleri takip eden ve geleceğin restoran deneyimine yatırım yapan lider bir marka olarak ülkemize verdiğimiz katma değeri artırmaya devam edeceğiz. . 7’den 70’e herkesin tercih ettiği lezzetin en büyük temsilcisi olarak milli takımlarımızın lezzet sponsoru olarak spora gönül vermeye devam edeceğiz.”
McDonald’s’ın Türk sporuna katkısı
Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Mehmet Büyükekşi “İşbirliğimizin ilk döneminde McDonald’s A Milli Kadın Futbolunun geliştirilmesine inanmıştı. Yaptığı yatırımlarla federasyonumuza büyük destek oldu. Yine 2020 yılında hem Erkek hem de Kadın Milli Takım Futbolcularımızın yer aldığı bir reklam filmi yayınlayarak sporun kapsayıcılığını vurguladılar. Euro 2020’de A Milli Futbol Kadromuz için Milli Burger Menüsünü turnuvaya özel hazırlayarak Milli Kadromuzu güçlendirdiler. 2021 yılında işbirliğimizi genişleterek eMilli Grubumuzun Ana Sponsoru oldular. McDonald’s ile keyifli işbirliğimizi sürdürdük ve sponsorluk anlaşmamızı 4 yıllığına yeniledik” dedi.
TFF Başkan Yardımcısı ve Sponsorluklar ve Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Alkın Kalkavan ise McDonalds’ın kuruluşuna ve Türk futboluna olan bağlılığına vurgu yaptı. Kalkavan kadın milli takımının yanı sıra Mcdonalds’ın da gençlere destek olduğunun altını çizen Mcdonalds; “McDonald’s sadece kadın futbolunu değil, Milli Takımlarımızı da destekleyerek Türk gençliğinin e-spor alanındaki yeteneklerinin ortaya çıkmasına yardımcı oldu. Bu iş birliği ile e-sporun popülaritesini artırmayı ve gençlerimizin yeteneklerini geliştirmelerini sağlamayı amaçladık.”
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı